Pokaż się ze swojej lepszej strony

pokaż się z jak najlepszej strony
Czy potrzebuję profesjonalnej strony internetowej?

Im szybciej zdasz sobie sprawę, że strony internetowe to nowoczesny odpowiednik wizytówki, tym lepiej dla ciebie i Twojego biznesu. I tak jak nie wręczasz potencjalnemu kontrahentowi czy klientowi pogiętej i zniszczonej wizytówki, tak nie podsuwaj mu pod nos trącącej myszką strony WWW.

Strona WWW dla biznesu stacjonarnego

Przedsiębiorcy prowadzący biznes stacjonarny często mają opory przed zainwestowaniem w stronę internetową. Jednak strona WWW pozwala na wirtualny dostęp do szczegółowych informacji o Twojej firmie i produktach 24h na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Ułatwia również szybki kontakt, np. poprzez formularz kontaktowy, bez konieczności osobistej wizyty w siedzibie firmy.

Responsywność jest kluczowa

Obecnie około 60% Polaków przegląda Internet na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfon czy tablet. To dlatego ważne jest posiadanie nowoczesnej, responsywnej strony WWW, która automatycznie dostosowuje rozdzielczość do wielkości ekranu. Poza tym nowe strony pozwalają na wiele ciekawych rozwiązań, które pomogą zaprezentować potencjalnym klientom Twoje produkty i usługi z jak najlepszej strony. Stronę WWW możesz porównać do samochodu służbowego, którym podjeżdżasz na spotkania biznesowe. Zapewne dbasz o jego czystość i wymieniasz go co jakiś czas na nowy model. Podobnie powinieneś postępować ze stroną internetową. Bo to ona jest wizytówką Ciebie i Twojego biznesu.

Czy Facebook nie wystarczy?

Obecnie bardzo popularne jest prowadzenie działalności biznesowej w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie, a nawet Snapchacie, jeśli to tam są nowi klienci. Media społecznościowe są o tyle kuszące, że samo założenie konta firmowego jest darmowe, pozwala na zgromadzenie całkiem sporej i zaangażowanej społeczności. Natomiast za stworzenie strony WWW musisz zapłacić, a do tego dochodzi koszt wykupienia domeny i miejsca na serwerze. Dlatego wielu początkujących przedsiębiorców odkłada inwestycję we własną stronę na później. Jest to spory błąd, który może wiele kosztować. Po pierwsze zdecydowana większość użytkowników portali społecznościowych nie szuka na nich konkretnych usług czy produktów. Do tego wykorzystują wyszukiwarkę Google, która jednak praktycznie wcale nie pozycjonuje kont na Facebooku. Jeśli chcesz, żeby Twoje usługi czy produkty dało się „wygooglować”, musisz posiadać stronę, na której zamieścisz treści pozwalające robotom Google ją odnaleźć. Współczesna strona WWW to podstawa prowadzenia biznesu, bez względu na to, w jakiej branży działasz. Inwestycja w profesjonalnie stworzoną witrynę, sklep czy portal zwiększy Twoje zyski i pozwoli na dalszy rozwój.

Chcesz zaistnieć w sieci lub zwiększyć zasięg swoich klientów ? Napisz do nas

Udostępnij ten artykuł :

Powiązane posty

Ludzie oceniają po wyglądzie

Listopad 18, 2017